wtorek, 26 lutego 2013

[Informacje]

Taki tam bełkot administratora ale proszę sobie wziąć to głębiej do serducha.
I. Coś nam ostatnio ucichło życie na czacie nie sądzicie ? Wiem, że szkoła itp. ja też to mam ale nie olewajcie totalnie sprawy proszę. W komentarzach na blogu też mogło by się coś więcej dziać. Wszędzie zaczęte wątki i co dalej ... cicho. Więcej chęci potrzeba żeby coś stworzyć.
Jeśli chodzi o wątki na czacie to mamy pomysły z Sonyą na rozkręcenie na poważnie wszystkiego i włączenie wszystkich chętnych (czyli jednoczesnie wszystkich na blogu) do gry. Tak więc przychodźcie wieczorami !

II. Teraz jeśli chodzi o wysłane zaproszenia.
Te osoby mają czas do końca tego tygodnia na napisanie KP, później zaproszenia zastaną usunięte !

III. Informuję, że regulamin ulega zmianie, a w kartach fabuła, postacie itp. ciągle coś nowego dodaję więc zaglądajcie sobie tam czasami.

To chyba tylę, życzę wszytskim przyjemnej gry ;)

3 komentarze:

  1. Czuję się winny co do tej ciszy w związku z wątkami, bo nie odpowiedziałem na komentarz Charlsa. Ta chwila może trochę nie odpowiednia, ale jestem zmuszony jakby zawiesić moją postać. Nie jestem chyba jeszcze w stanie określić kiedy będę mógł ją 'odbezpieczyć', ale nie chce, żeby było , ze tak po prostu zaniechałem grania tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups , nie podpisałem się. Znaczy chyba wiadomo, ale lepiej napisać. Scott Summers

      Usuń
  2. Spoko, jeśli nie masz aktualnie czasu to ok. Dobrze, że się odezwałeś. Będziemy czekać na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń